“Egy Lannister mindig megfizeti az adósságát.” by Yella

Avagy folytattam tovább a Trónok harca sorozatomat. Ezúttal  a Lannister címerrel bíbelődtem, hajtogattam, ragasztgattam, töltögettem…stb. Tömören: szenvedtem. Viszont legalább ne kellett három állkapocsra elegendő fogat hajtogatnom, mint a  Targaryen-ház logójánál. Ez is haladás.

ds

Ihletforrás: a kedvenc férfi karakterem miatt döntöttem úgy, hogy a Lannister-ház lesz a következő célpontom.  Igen, én is Tyrion párti vagyok, ahogy a fandome legnagyobb része. Sőt, még maga az  író is őt jelölte meg egy igaz szereplőjének. A nyilatkozatát róla nem vagyok rest idézni is:

„Azt gondolom, az elméssége olyan megnyerő benne. Sok nagyszerű tekintélyromboló, cinikus egysoros mondata van és ezeket szórakoztató dolog megírni. Emellett nagyon »szürke« szereplő. Minden szereplőm szürke kisebb-nagyobb mértékben, de Tyrion rendelkezik talán a legmélyebb szürke árnyalattal, a fekete és fehér szín őbenne keveredik el a legalaposabban és ez számomra nagyon rokonszenves. Mindig is a szürke szereplőket részesítettem előnyben a fekete-fehérekhez képest… Keresem, hogyan tudom a szereplőimet valóságossá és emberivé tenni, olyanokká, akikben van jó és rossz, nagylelkűség és önzőség, jól elkeveredve a természetükben. Igen, feltétlenül azt akarom elérni, hogy az emberek gondolkodjanak el a szereplőkről és ne csupán reflexből reagáljanak rájuk. Én magam is túl sok olyan szépirodalmat olvasok, amelyekben nagyon sztereotipizált szereplőkkel találkozhatunk. Hősies hősök vagy hitvány gonosztevők, teljesen feketék vagy fehérek. És ami engem illet, ez unalmas dolog.”

A többi Lannistert viszont nem különösebben kedvelem. Különösen Cerseit szeretném egy kanál vízben megfojtogatni, de ez egy másik történet.

 

20170503_222252

Hajtogatok, hajtogatok…

Felhasznált fém, alapozó, technika, festék, dátum: 6-os vörösréz, 1032-es alapozó, kristályzománc, lapított drót, készült 2017 májusa. 25 cm-es átmérő.

Mondanivaló: még mindig az a kérdés, hogy bírom-e lelkesedéssel, türelemmel ezt a sorozatomat (nem kis munka az annyi szent). Jelen pillanatban úgy tűnik, hogy igen.  Ugye két ház már megvan, éppen a Starkok rémfarkasával kínlódok. Szóval ez a sorozatom a kitartásról szól, ha másról nem is.

20170513_123848

A szárítóban…..

 

 

Reklámok

Kultúr Káosz névjegye

Ha érdekel téged a rajz, képzőművészet, filmek, animék, videójátékok és sok más random dolog, akkor jó helyen jársz, mert mi itt ezekkel foglalkozunk.
Kategória: Így készült..., Egyéb, Tűzzománc, Yella
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

