Így készült: Keleti sárkány nyugaton by Aedan -II.rész-

A folytatásban még tovább dolgozok a sárkányos zománcomon. Vajon a hibákat sikerülni fog-e kijavítanom? – egy kis spoiler következik: sikerült-

IMG_4936 másolata.JPG

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Az előző részben időt és energiát ráfordítva megalkottam egy felhősárkányt, csak hát közben tele lett hólyaggal az arca, illetve a szeme is elmozdult.

sad_frog.jpg

Egy kicsit -nagyon- el is szontyolodtam rajta.

1cc.jpg

 

Nem is hagyott nyugodni a sárkány, már alig vártam, hogy legyen következő zománcszakkör, és ami hibákat tudok, kijavítani rajta.

 

IMG_4914 másolata

 

A gülüszemét elfogadtam olyannak, amilyen (miközben mantraszerűen a “Let it go”-t dudolásztam), helyette figyelmemet a hólyagokra fordítottam.

 

IMG_4932 másolata.JPG

 

Kis vésővel addig kaparásztam őket, amíg szép nagy üregekké nem váltak.

 

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Kicsit nagyítva a sárkány arca, illetve a felhők.

IMG_4934 másolata.JPG

 

Elkezdtem a lyukakat feltöltögetni, illetve a háttérnek azokat a részeire is tettem egy kis kristályt, ahol nagyon vékony volta miatt átütött az eredeti háttér színe. Azért, hogy jobban látszódjon, a javított területeket bekarikáztam.

 

IMG_4936 másolata

 

Én csacska ugyan még kétszer égettem a sárkányt, viszont elfelejtettem a második égetés előtti állapotot megörökíteni. Igazából a felhő kékjeit is megerősítettem, illetve a fehér testszínt is. Összességében -a szemet leszámítva- egész pofás lett a sárkány.

 

IMG_4936 másolata (2).JPG

 

Közelről az arca. Az az egy-két kis hólyag nem igazán számít, főleg ha távolról nézi őket az ember. Nehezén most már túl vagyok vele, igazándiból egy kis csiszolás, illetve a keretezés hiányzik, a végleges verziót majd egy másik posztban fogom megosztani.

 

Kultúr Káosz névjegye

Ha érdekel téged a rajz, képzőművészet, filmek, animék, videójátékok és sok más random dolog, akkor jó helyen jársz, mert mi itt ezekkel foglalkozunk.
Kategória: Aedan, Így készült..., Munkáink, Tűzzománc
Címke: , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

