2016 KÉPEI by Mona

Most elsőként be szeretném mutatni néhány 2016-ban készült képemet, melyet sikerült digitalizálni. Nem sok, ennél többet csinálok, ráadásul mostanság sikerült beszereznem egy jobb telefont, mellyel ez már könnyebben gépre viszem őket, de azért még van hova fejlődni, meg amúgyis. Csinálni szeretem őket, nem dokumentálni.

Mona Zabo fényképe.

Nagyon jó érzés volt újra nézni az albumot, melyet facebook oldalamon vezetek, mert sokra már nem is emlékszem. És még nagyobb élményt nyújtott, hogy sokra nem is emlékeztem már. Most pár kedvencemet mutatom meg:

Mona Zabo fényképe.

E kép óta sem csináltam ilyen nagy bociszemű vázlatot. Pedig annyira nem is rossz.

Mona Zabo fényképe.

Azóta is azon ábrándozom, hogy akarok még ilyen nagy festett képeket készíteni (jobb anatómiával és árnyékolással) és sosem jutok el oda 😥 de legalább ki van ragasztva a szobámban.

Mona Zabo fényképe.

Annyira élveztem az ilyen típusú képek készítését. Nem is értem miért hagytam abba. Amint lesz időm, folytatom, ígérem.

Mona Zabo fényképe.

Best of. Annyira szeretem… tuti volt valami referencia képem, mert túl jó a teste 😀 De ha belegondolok. Ez időben rengeteg jó ülő képet csináltam. Bezzeg most….

Mona Zabo fényképe.

ez a kép előtt volt egy kis törésem, és nem is rajzoltam sokat, nem is annyira jókat – beütött a nyári crack. De innentől kezdve valahogy visszaállt a kezembe a szokás. És sokan nem hiszik el, hogy ezt tényleg én csináltam. xD

Mona Zabo fényképe.

nyuhuhhu ❤

Mona Zabo fényképe.

Itt már alakulgat egy új stílus amit gyakorlok, érdekes hogy ebből a típusból csak ezt az egy képet töltöttem föl az oldalamra, pedig asszem ez már a 3.

Mona Zabo fényképe.

Annyira sosem voltam olyan nagy virágfanatikus, de mindig irigykedve néztem, hogy mások milyen szép, részletes és gyönyörködtetőeket csinálnak, és megirigyeltem. Hát meg lehetne hova sűríteni még azt a csokrot, de nagyon örülök ennek a tollrajznak.

Mona Zabo fényképe.

Lezárásként itt egy kis anatómia, hogy igazából mivel is foglalkozok a rajz tanszéken.

További képeket meg lehet lesni itt. 😉

Új 2017-s évi fogadalmaim közé tartozik, hogy sokkal több képet rajzolok, és felfogom tölteni mindet! MUHAHAHA

 

Kultúr Káosz névjegye

Ha érdekel téged a rajz, képzőművészet, filmek, animék, videójátékok és sok más random dolog, akkor jó helyen jársz, mert mi itt ezekkel foglalkozunk.
Kategória: Mona, Munkáink | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

