Jegykendő I. és II. by Mona

Újabb alkotás a kiállításról, és ez most a Jegykendő páros

Először a női alakot készítettem el, volt is egy kis vázlatom a füzetemben, így az lett a mintám. Alapként vaslemezt használtam, mert általában ezzel könnyebb visszaszoknom a zománcozáshoz, ha hosszabb időt kihagyok.

first sketch of Engagement Scarf I. by UzMona

tudom, nagyon béna vagyok digitalizálásban

Totálisan mást akartam kezdeni ezzel a képpel. Úgy volt hogy lesz egy szép naplementés háttér, és hamvasan előtör majd belőle a női alak. Nem jött össze, kb 3x festettem újra az egészet, mire végső formáját elnyerte. Azt viszont szerettem.

De ezen a ponton már elindult a fejemben a filozófia, meg hogy kellene mellé egy férfi. így az agyamban Ő lett az Ég Istennője, ki a Föld Istenének ruhájával takarja el magát. De akkor tényleg kell nekem egy férfi. Sajnos anatómiai tudásomban nem vagyok annyira magabiztos, ezért keresgélni kezdtem az interneten egy jó referencia kép után. Meg is találtam a számomra megfelelőt. És egy festés után készen is voltam.

Voálá, kész a Jegykendő párosom, és nagyon szeretem őket ❤

Kultúr Káosz névjegye

Ha érdekel téged a rajz, képzőművészet, filmek, animék, videójátékok és sok más random dolog, akkor jó helyen jársz, mert mi itt ezekkel foglalkozunk.
Kategória: Egyéb, Mona, Munkáink
Címke: , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

