Egy percnyi levegő by Mona

Megesett, hogy volt egy tűzzománc tábor, és sikerült is azon részt vennem. Nagyon örültem neki, így végre újra alkothattam pár darabot, amik közül elsőként az egyik kedvencemet hoztam:

i

Rézlemezre festettem, 1032-es alapozóval. A megfelelő színeket magam kevertem ki.

A vázlat itt látható:

hj

a digitalizálás királynője vagyok… 

De nem is ez az érdekes, hanem hogy ez igazából egy remake, vagyis egy korábbi alkotásom újra gondolása. Szeretem ezt az eredeti képet is, de se az anatómia se az alapozás nem klappolt akkor úgy ahogy én azt igazából szeretem volna, így mindig azon filóztam az ágyamban (mert hát persze a fejem fölé van rakva) hogy még egyszer meg akarom csinálni. Íme:

Kultúr Káosz névjegye

Ha érdekel téged a rajz, képzőművészet, filmek, animék, videójátékok és sok más random dolog, akkor jó helyen jársz, mert mi itt ezekkel foglalkozunk.
Kategória: Mona, Munkáink, Tűzzománc | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

