Art Challenge – Color of Hair 1. by Mona

Jártamban- keltemben, találkoztam egy meme sorozattal, ami megkérdezte, hogy melyik a kedvenc xy hajszínű karakterem. Jót derültem, mert a mellékelt képekben igen ritkán találtam meg a saját kedvenceimet, ezért úgy döntöttem, elkészítem a saját listámat.
Bár, sajnálatos módon, nem tudtam a megfelelő ütemben haladni  -viva vizsgaidőszak!- így most darabokban, de itt vannak a rajzocskáim 🙂

Végig nézve a színkombinációkat úgy döntöttem, mindig más animéből fogok választani, így összes 20 fanart vár megrajzolásra.

Először is a FEHÉR.

Nem is volt kérdéses számomra, hogy férfiként csakis Inu Yasha jöhet szóba, hiszen neki köszönhető, hogy eme csodás (bűn)barlangba betévedtem. Megrajzolásakor azonban rá is döbbentem, hogy mennyire más a grafikája, mint a sajátom, és már láttam sötét jövőm, hogy szenvedni fogok, ha adott stílusban próbálok rajzolni. Mindenesetre Ő még egészen jól sikerült, hasonlít magára. Azonban rajzolása közben el is döntöttem, hogy nem fogok törekedni a tökéletes fanart megalkotására, csupán szórakozok, és ha másmilyen is lesz, akkor így járt.

Inuyasha TV: Inu Yasha

Lánytéren már egy kicsit elakadtam. Voltak karakterek a fejemben, hogy ez is, meg az is jó lenne, de pont időben jött az emlékeztetés, így Togame a Katanagatariból nyert. Nagyon szeretem a karakterét. A rajzával azonban annyira nem vagyok megelégedve, (körülbelül 3szor nagyítottam a szemét, és még mindig kicsi) de csak most melegítek be!

Katanagatari: Togame


Következő a FEKETE.

Férfitéren azért itt már elgondolkodtam. Ráadásul nem mindegy, hogy a karakternek TÉNYLEG fekete-e a haja, vagy csak sötét kék, vagy valami. Ennek ellenére, kis variálásokkal Hoozukira esett a választás. Róla írtam is egy mini ajánlót, mert iszonyat szórakoztató, és istenem, mennyire amorf a feje… azt hittem belehalok…

Hoozuki no Reitetsu:  Hoozuki

Nő terén egyértelmű volt, hogy Nanát választom, pedig tudtam, hogy meg fogok szenvedni a szemével. Meglepetésemre annyira mégsem szenvedtem, inkább a digitalizálással, mert behullámosodott a papír a tustintától, úgy mint Hoozukinál.

NANA: Osaki Nana


Harmadikként a PIROS sorakozik. A PIROS! Nem annak valami alternatív lilás, rózsaszínes, vagy narancssárgás verziója.

Na itt aztán volt variálás. Férfi téren, bár nagyon szeretem a vöröskéket, mégsem volt egy olyan férfi szereplő, ami eszembe jutott volna, és tényleg piros a haja. Végül Renjire esett a választás. Magát a Bleachet nagyon utálom, de ez a szereplő valahogy megmaradt. Őt megkedveltem, mégsem annyira, hogy a képét befejeztem volna, dehát van ez így.

Bleach: Renji

Vörös hajú lánynál meg nagyon Erzát akartam rajzolni, de a Fairy Tail egy másik hajszínnél kell, így itt is kezdhettem gondolkozni. Vörös hajú lány. hm… Shirayuki. Ő lesz az, még ha a második évada a sorozatnak annyira nem is volt erős, mint az első, amiről cikket is írtam.

Akagami no Shirayukihime: Shirayuki

Kultúr Káosz névjegye

Ha érdekel téged a rajz, képzőművészet, filmek, animék, videójátékok és sok más random dolog, akkor jó helyen jársz, mert mi itt ezekkel foglalkozunk.
Kategória: Mona, Munkáink | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

