Kelta Kígyók by Aedan

Egy időben sok kelta csomót rajzoltam, egyszer csak gondoltam egyet, mi lenne ha kígyók lennének a csomók alapjai…

IMG_2356 másolata.JPG

Ez a mániám körülbelül 2011-2012-ben volt, akkor született meg az egymásba fonódó kígyók gondolata is.

celt____serpent_knotts__by_reckli-d2zur6i

Így néztek ki első körben. Inkább hasonlítanak lábatlan/szárnyatlan sárkányokra, de ennyi művészi szabadság belefér…

Viszont a kígyókat sima fénymásoló papírra rajzoltam, így  nem nagyon lehetett őket komolyan venni, el is süllyesztettem őket a rajzmappám mélyébe.

Aztán egyszer csak, mikor a 2015-ös lajosmizsei zománctáborra kerestem zománcozni valót, véletlen újból beléjük botlottam.Gondoltam, jók lesznek ők erre a nemes célra. Sodronyozott rézdrótból hajlítottam ki a kígyókat 1032-es óarany alappal rendelkező rézlemezre, háttér kristályzománcból, míg a kígyók porzománcból készültek el. Elég pepecs egy munka volt -és ha még pontosabban akartam volna lenni, akkor aztán végképp az lett volna-, a zöld és a lila kígyó sötétebb színűre sikeredett a kelleténél, de összességében meg vagyok a képpel elégedve.

IMG_2356 másolata

Nagyobban itt lehet megtekinteni.

 

Reklámok

Kultúr Káosz névjegye

Ha érdekel téged a rajz, képzőművészet, filmek, animék, videójátékok és sok más random dolog, akkor jó helyen jársz, mert mi itt ezekkel foglalkozunk.
Kategória: Aedan, Munkáink, Tűzzománc
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

