Rajzolj Májusban! by Mona

Pontosítsunk az angol szlogenre: May We Draw Daily

Eredetileg Audra Auclair és Jellie Bee találta ki ezt a challenget egészen pontosan Tori, vagyis Juicy Ink hatására, ahogy ő áprilisban minden nap felvette, ahogy alkot és YT-n közzé is tette. Ezúton jött létre ez a vlog sorozat, ami még nem ért véget!! – bár úgy vettem észre, hogy szünetel.

Nagyon inspirálónak hatott rám a lányok munkássága, lelkesedése és randomsága, a dolgok amikről beszéltek, meg úgy minden. Ezért úgy döntöttem, csatlakozom ehhez a kihíváshoz a #maywedrawdaily címen.

Persze ahogy várható volt, a digitalizálás koronázatlan királynőjeként, sosem töltöttem fel aznap a munkáimat. Továbbá, aki jártas valamely egyetemen, az tudja, hogy szemesztervégi ZH-k, és a nagybetűs VIZSGAIDŐSZAK ereje teljében tombol. Ráadásul személyes okok miatt, már most le kell zárnom ezzel ezt a challenget, ennél fogva, a hivatalos 31 kép igen csak khm… hiányos.
meg hát ott hagytam el az utolsó rajzaim, ahol csak lehetett – well-done-mona

De pár megvan, és mutatom is, hogy mit alkotottam!!

(A képeket – hivatalosan napján –  a Facebook profilomon is közzé teszem)

május 01. – persze, mint minden vázlatfüzetnél, most is egy kidolgozottabb képpel kezdünk 🙂

május 02. – Random füzetben talált vázlatok

május 03 – füzetlap, egy felettébb érdekes nap eredménye

május 07. – Magi: Morgiana és Alibaba. Azt hiszem ekkor olvastam utána a mangának, mert már 10 fejezettel le voltam maradva. Nem bántam meg :3

május 10. – Audra megihletett – asszem a kávézóban készítettem két szeminárium közti kávés vegetáció során

május 12. – Nem tudom, hogy hogy jött, de nagyon tetszik ez a rajz. Szerintem nyáron meg is zománcozom

május 14. – asszem FMA nézés közben elborult nálam valami

május 19. – Flinda és Guma karaktereink a MÁGUS kalandjátékból

Néhány képet elhagytam, illetve nem töltöttem föl, de a Facebookon megtekinthetőek, de részemről ennyi volt a May I Draw Daily, majd érkezem, de addig is Mona voltam, és köszönöm a figyelmed 😉

Találj meg Facebookon is 😉

Kultúr Káosz névjegye

Ha érdekel téged a rajz, képzőművészet, filmek, animék, videójátékok és sok más random dolog, akkor jó helyen jársz, mert mi itt ezekkel foglalkozunk.
Kategória: Mona, Munkáink
Címke: , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

