Karmazsin Szimfónia by Aedan

Biztos vagyok abban, hogy minden alkotó készített már olyan műalkotást, mely teljesen máshogy alakult, mint ahogyan azt az alkotója elgondolta/megtervezte a fejében. Jelen cikkem tárgya, a Karmazsin Szimfónia is ezt a tábort erősíti.

kultúrkáosz.JPG

Nagyobb felbontásban itt lehet megtekinteni.

Jelen képem még 2015 végén készült el, rézlemezre. Maradjunk annyiban, hogy a 1032-es – megjegyzem, ha szépen, egyenletesen viszi fel az ember ezt a festéket a lemezre, gyönyörű óarany színre ég ki- alapom, finoman szólva, elég repedékesre égett ki (így jár az, aki szárító alá teszi a még nedves alapozott lemezt, abban reménykedve, hogy majd így hamarabb készen lesz vele…). Azért csak kár lett volna eldobni egy lemezt, így gyorsan egyik legkedvesebb témámat ráfestettem, második égetésnél az alap már kezdett vékonyodni, 1032-es alapozó festék ilyenkor vöröses színűvé kezd válni. Gondoltam egy merészet, 1032-es festékkel még egyszer lealapoztam a hátteret, melynek eredményeként a háttér mozgalmas színkavalkáddá vált. Morfondíroztam azon is, hogy egy kicsit részletesebbre megfestem a farkast, de erről a tervről végül letettem, mert így kellemes kontraszt alakult ki a farkas és a háttér között.

farkas kerettel.JPG

Íme a képem bekeretezve. Jelenleg a szobámban van kiállítva.

Kultúr Káosz névjegye

Ha érdekel téged a rajz, képzőművészet, filmek, animék, videójátékok és sok más random dolog, akkor jó helyen jársz, mert mi itt ezekkel foglalkozunk.
Kategória: Aedan, Munkáink, Tűzzománc
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.