Fotó a festményben by Aedan

Sokan -érthető okokból- nem szeretik a tavaszi nagytakarítást, de legalább ilyenkor esélye van az embernek arra, hogy tudatosítsa és átnézze, mi mindent halmozott fel az elmúlt évek alatt. No, meg akár érdekességeket is találjon a sok holmi között, mint ahogy az én esetemben is történt…

winter-is-coming-meme-generator-cleaning-is-coming-brace-yourselves-f942a2

 

kultúrkáoszon 1
Nagy verzióban itt látható.

Szóval vígan pakolgattam, mikor a fenti képbe egyszer csak úgy, minden előzmény nélkül belebotlottam. Kicsit megporolva rögtön rácsodálkoztam, ilyen technikával -azaz, hogy a festménybe a fotót is belehelyezik- készült képet még nem láttam. Rögtön meg is mutattam a képet édesanyámnak, elmondása szerint körülbelül 40-50 évvel ezelőtt készülhetett róla, tőle és nagypapámtól egy kis interjú után megtudtam, hogy régebben a vásárokban csináltak ehhez hasonló festmény/fénykép hibrideket. A miértre azt a választ kaptam, hogy színes fénykép híján, így próbálták meg színesebbé tenni a fotókat. Azért nem lehetett valami gyakori ez az eljárás, mert fentihez hasonló alkotást nem találtam a neten sem google-val, sem a google image-val, szóval, ha valaki rendelkezik hozzá hasonló festmény/fotó hibriddel, nyugodtan küldje el a kép másolatát a runaraedan@gmail.com e-mail címemre!

kultúrkáoszon 2.jpg
Nagyobban itt.

Érdekesség még, hogy az előző festmény papírja szokatlanul vastag volt, kicsit megfeszegetve egy másik festményre bukkantam. Minden bizonnyal a kereszt miatt dönthetett úgy az alkotó, hogy elrejti a másik kép mögé. Gondoltam, ezt a festményt is megosztom, ha a már úgyis közel 50 éve össze volt ragasztva a másikkal…

Kultúr Káosz névjegye

Ha érdekel téged a rajz, képzőművészet, filmek, animék, videójátékok és sok más random dolog, akkor jó helyen jársz, mert mi itt ezekkel foglalkozunk.
Kategória: Aedan, Ajánló
Címke: , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

