A Mikulás Karácsonya by Mona

Tudom, hogy az elmúlt időszakban nagy inaktivitást mutattam, de sajnos november végével elindult a vizsgaidőszak (utolsó ZH-k, beadandók, és mostanra már a vizsga időszak zajlik nagyban)
Nem is akarom csépelni a szót, egyszer talán majd kifejtem, hogy mennyire borzasztó ez.

AZONBAN!

Egy kedves ismerősöm, egy csodálatos történetet mesélt el nekem, és teljesen felvillanyozta vele a napom. Úgy gondoltam, megérdemli, hogy megosszam:

Karácsonyra hangolva:
Egyszer volt, régen volt, a Mikulás karácsony előtt észrevette, hogy a
4 manósegédje megbetegedett. De a segédmanók nem tudtak olyan gyorsan csomagolni, mint az igazi manók. A sok baj közepette Mikulásné bejelentette, hogy az édesanyja velük fogja tölteni a Karácsonyt. Szegény meggyötört Mikulás ennek hallatán kiment a rénszarvasszánhoz, de szomorúan vette tudomásul, hogy az 5 rénszarvasból 3 vemhes, 2 meg ismeretlen helyre távozott a kerítésen átugorva.Ezek után a teljesen összetört Mikulás bement a házába, hogy igyon egy kis pálinkát, de azt látta, hogy a segédmanók már mindet megitták. Erre olyan mérges lett, hogy a kezében tartott poharat összetörte. Mikor össze akarta söpörni a szilánkokat, rájött, hogy az egerek régen megették a seprűt. Ekkor csöngettek, és a lelkileg meggyötört Mikulás ajtót nyitott. A ajtóban egy angyalka állt, kezében karácsonyfával. Az angyalka így szólt:
-Hát nem csodálatos a mai nap?
Így alakult ki az a szokás,hogy a karácsonyfa csúcsára angyalkát húznak…

Sajnos a bevezetőben említett ok miatt, most nincs időm több ilyen kis vicces szösszenetet keresni, így már most köddé kell válnom a tudás sűrű rengetegében.

Addig is BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK MINDENKINEK!

Egy utolsó vicc:

Pistike levelet ír Jézuskának karácsony előtt:
“Kedves Jézuska, én egész évben jó voltam és mindig megcsináltam a leckéimet, küldj…”
Közben felnéz a falon levő Mária képre és elszégyelli magát.
Újabb levelet kezd:
“Kedves Jézuska, én egész évben jó voltam, de sokszor nem csináltam meg a leckéimet…”
Újból felnéz, majd új levél:
“Kedves Jézuska, én nem voltam nagyon jó, és a leckéimet sem készítettem el…”
Fenéz, leveszi a Mária képet, bezárja a szekrénybe, és írja az új levelet.
“Jézus! Anyádat túszul ejtettem, követelésem a következő…”

Höhöhöhöhhöhöhöhöhöhö

Reklámok

Kultúr Káosz névjegye

Ha érdekel téged a rajz, képzőművészet, filmek, animék, videójátékok és sok más random dolog, akkor jó helyen jársz, mert mi itt ezekkel foglalkozunk.
Kategória: Egyéb, Mona
Címke: , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

