15 Napos Rajzkihívás FINISH by Mona

Na végre nagy sokára befejeztem a kihívást. Nagyon fárasztó volt, mert rá kellett jönnöm, hogy miért is nem rajzolom ezeket a témákat. Fájdalmas tapasztalat volt, de kész van!!

1. minta – Ne is kérdezzétek. Amilyen nyominger lett, annyira sok időt elbabráltam vele


2. állat – nem szeretem az állatokat. Bonyolultak… De ez egy gyurgyalag lenne 😀


3. a kedvenc ruhadarabom – PIZSIIIIII #szerelem


4. valami, amit kint találtam – kint hullanak a biloba levelek. És nagyon büdös van… Aki nem látott termő biloba fát, az nem tudja milyen érzés.

5. recept leírás


6. egy szóMÁKONY: valami hallucinogén anyag a tanárnőm szerint, bár sosem hallottam róla, de tetszett a hangzása


7. rovar: PILLANGÓÓ! *epic metal voice


8. keresztmetszet – hopsz…. ez kimaradt…
9. egy állat, amint valami emberi cselekvést végez: Sminkelő Nyuszika


10. valami üvegben: YAM-es üveg, amiben levegő van? xD

11. diagram – na itt már kicsit tényleg élvezkedhettem
Olympia ruhaszettje:


12. valami, amitől félek – A MEDVÉK. De azt nagyon epikusan tudom művelni
Ez itt Madara az Ezüstnyílból:


13. növény: Egy liliom

Én: Mondj Egy növényt!
Nővérem: Mona
Én: Mondom növényt.
Nővérem: Szifilisz
Én: -.-
Nővérem: Jó, akkor liliom.

14. a kedvenc ételem – na itt már kifogytam a kreativitásból


15. valami mikroszkopikus – szégyen, hogy ez néz ki a legjobban…

Csontszövet:

 

Hát ez lenne. Remélem mindenkit kellően kiábrándítottam ezekkel a borzalmakkal.

Ígérem, sokára lesz legközelebb… Majd ha ezeket elfelejtem xD

Addig is Mona voltam

Reklámok

Kultúr Káosz névjegye

Ha érdekel téged a rajz, képzőművészet, filmek, animék, videójátékok és sok más random dolog, akkor jó helyen jársz, mert mi itt ezekkel foglalkozunk.
Kategória: Mona, Munkáink | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

